V následujících letech naše technologie zcela přetvoří způsob, jakým se budete prokazovat při příjezdu na dané místo. Změní způsob, jakým využíváte různé služby, a také způsob kontroly nad vlastními údaji.
Naším cílem je usnadnit vám život a ušetřit vás starostí. Fronty, papírové jízdenky, různé účty a karty by v dnešní době již neměly být nutností. Naším cílem je nabídnout chytrou alternativu.
Rádi bychom, aby vše bylo pro každého srozumitelné. Proč by měly být zásady ochrany osobních údajů těžko srozumitelné? Proč by mělo být těžké zjistit, kdo má vaše údaje? Snažíme se o jednoznačnost a srozumitelný jazyk.
Naším cílem je zlepšit ochranu osobních údajů spotřebitelů. Je pro nás důležité, aby spotřebitelé získali zpět kontrolu nad svými osobními údaji. Aby už jejich osobní údaje nebyly ukládány na nejrůznějších serverech několika dodavatelů a obchodníků.
Zakladatelé společnosti FastID pracovali několik let pro letišti a stále více viděli, jak zákazníky obtěžovaly neustálé fronty, prohlížení letenek a kontroly totožnosti. Snili o tom, že zákazníci budou moci žít a cestovat "hands-free", bez papírových letenek, plastových kartiček a průkazů totožnosti, s rychlejším, snadnějším a bezpečnějším přístupem na události, ke službám a do lokalit.
V dnešní společnosti podporujeme dva nové trendy: společenskou diskusi o vlastnictví osobních údajů a rozšiřující se možnosti identifikace prostřednictvím biometrických údajů. Spojením těchto trendů jsme přišli s myšlenkou FastID. Cílem FastID je vrátit spotřebitelům vlastnictví jejich osobních údajů a poskytnout jim přednostní a bezpečný přístup k událostem, službám a lokalitám pomocí biometrických údajů.
Po zahájení v roce 2021, naši platformu rychle rozšiřujeme o další společnosti.
Na naší cestě za zlepšením ochrany soukromí a osobních údajů nejsme sami. Společně s nizozemským investičním fondem Kenzoll as podporou nizozemské vlády zavádíme řešení digitální identifikace, které bude ve vlastnictví samotného spotřebitele a občana.
Společně s našimi partnery se snažíme, aby spotřebitelé měli opět hlavní slovo, pokud jde o jejich vlastní identitu a osobní údaje. Vaše osobní údaje a totožnost by měly být výhradně vaše, a nepatřit Facebooku, Googlu nebo velké bance.